Adios Costa Rica

5 juli 2015 - San José, Costa Rica

We konden moeilijk in slaap komen. Het was erg warm in de kamer en hebben uiteindelijk de ventilator aangezet. Dat was beter, daarna zijn we in slaap gevallen. Vanochtend kunnen we op ons gemak doen. We hebben besloten om niets meer te ondernemen maar rustig te ontbijten, de koffers in te pakken en nog wat te lezen. Om 11.30 uur gaan we richting vliegveld.

We hebben een fantastische vakantie gehad en zijn verliefd geworden op het land vanwege zijn schitterende flora en fauna en de vriendelijke mensen. We zijn op onze reis een hoop lieve mensen tegengekomen die onze reis onvergetelijk hebben gemaakt. Ook al hebben we een hoop regen gezien, deze vakantie is niet in het water gevallen. Zo zijn er ook voordelen van reizen in het regenseizoen:

-    de natuur is op zijn mooist
-    je komt op sommige plekken heel weinig toeristen tegen
-    de mensen hebben alle tijd voor je
-    je gebruikt maar weinig zonnebrandcrème
-    je verbrand (bijna) niet
-    het is eigenlijk wel lekker dat die zon niet zo op je kop staat te branden maar je wel in korte broek kan lopen
-    je sleept niet voor niets die poncho’s en paraplu mee

Wij komen zeker nog een keer terug (dat wordt weer heeeeel hard sparen) want er is nog zoveel moois om te zien, te doen en te beleven. We gaan Costa Rica missen.

Pura Vida!!!!!!!

P.S. Dank jullie wel voor alle lieve berichtjes. Wij vonden het heel leuk om jullie op deze manier op de hoogte te houden van onze reis. We zien elkaar gauw weer in Nederland.

1. Jan en José:
    5 juli 2015
    Hoi Nathalie en Marcel,
    Bedankt dat wij via jullie, mee hebben mogen kijken in Costa Rico. Ook wij hebben er van genoten. Goeie reis en tot ziens in Olanda. Groetjes, Jan en José
  2. Rahsan & Ergin:
    6 juli 2015
    Hi hi,
    Ook wij hebben erg genoten van jullie vakantie, verhalen, avonturen en natuurlijk van alle mooie foto's. Wel stiekem blij dat je terug komt hartsvriendin :)) een hele goede reis. Dikke optum voor allebei. Groetjes Rahsan & Ergin
  3. Martin en Annemiek:
    8 juli 2015
    Welkom in Nederland, we hebben veel plezier gehad van jullie verhalen, wij hoeven er niet naar toe, wij hebben alles via jullie foto's gezien. De poncho's komen hier in Nederland ook goed van pas zoals jullie vanavond zien.sinds jullie terug zijn is het regenseizoen hier begonnen.
    Martin en Annemiek.
  4. Renee Snijders:
    14 juli 2015
    Hoi Marcel en Nathalie,

Ook als Edventure vonden we het hardstikke leuk om jullie belevenissen te lezen, helemaal top. Fijn dat ook anderen genieten van het Pura Vida hier en kom vooral nog eens terug....tot ziens op de Vakantiebeurs?! Hartelijke groeten, namens het hele team, Renee